مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات - ریاست دانشگاه
مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات
معرفی
کارشناس
مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات، یکی از ادارات زیرمجموعه حوزه ریاست است.
شرح وظایف مدیریت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات:
• نظارت بر نحوه عقد قراردادهای منعقده بین دانشگاه و اشخاص حقیقی یا حقوقی و تنظیم متن قراردادهای منعقده برای واحدهای مختلف• نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها
• حضور در جلسات دادگاه در مورد پروندههای مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی
• مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی
• پیگیری مسائل حقوقی و پروندههای ارجاعی در دادگاهها، دیوان عدلت اداری تا حصول نتیجه
• انجام مشاوره و ارائه راهنمایی واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهند شد.
• تدوین اساسنامهها و آییننامههای مورد نیاز
• همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقهبندی مصوبات
• تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیتههای تخصصی
• تنظیم شکوائیه برعلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که متعرض حقوق دانشگاه در زمینههای مختلف هستند.
• انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی (اعم از دادگاه، نیروی انتظامی و...)
• انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
سید حسین هاشمی عقدائی
کارشناس امورحقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
محل استقرار: ساختمان مرکزی
پست الکترونیک: h.hashemi@ardakan.ac.ir
شماره تلفن: 33901024 -035